11 april 2011. Crossfit

Märks att energin i kroppen börjar sina ut! Det är skönt. Känns som man pressar kroppen hela tiden till sin ytterst gräns när man tränar riktigt hårt. Har märkt att jag blivit både starkare och mer uthålligare. SUPER!

Snart kommer jag få reda på om jag gått vidare till fystesterna för jägartjänst uppe i Arvidsjaur. OM jag vill åka upp igen. Sitter och trampar, vill upp dit igen. Fan det är ju så kul! Abstinens.

Kommer att köra på med detta schema jag har nu fram till månadsskiftet. Där kommer jag hoppa in på ett nytt schema och sen köra det enda fram till fystesterna. Alltså ca 2 månader. Det är bara för jag vill komma i dagsform som gynnar min kropp och som gör att jag får rätt vila. För det är det som gäller inför testerna. Kommer så klart att träna hårt. Men kanske inte två pass om dagen som jag gör just nu. Eller som jag börjat med.

Kommer gå upp samma tid igen och powerwalka! Pass 1 på dagen. Sen pass 2 kör jag uppe på friskis efter jobbet.
Det är skönt. För då kommer man igång på morgonen.

Nu ska jag ner och fortsätta laga mat.

Råris med stekt laxfilé & räkor.
Sen till det en god sallad och proteintzatziki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0