9 april 2011. Crossfit-utmaning

Kör min egna lilla crossfitutmaning idag. Charlie fick vara vittne och medverka lite grann i filmen. Försöker föra över filmen på passet men det strular lite med tekniken!

Hoppas jag kan få upp videon här snart!

Har märkt en sak när jag kör och det är att jag ibland tappar bort räkningen bara för jag koncentr erar mig så pass mycket att jag ska utföra övningarna rätt! Säger inte att jag alltid lyckas! Vilket känns viktigt! Lika viktigt som att utföra dom rätt antal gånger!

Utmaningen bestod av följande.

20 kettlebells swings 16 kg
20 burpees
20 crossfit situps

Tog bort chinsen för att det skulle bli ett evigt springande mellan platsen där vi utförde övningen och till chinsstången. Sen skulle den hinna bli upptagen medan man körde sitt egna race!


Träningsbloggar | Styrketräning.net


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0