4 April 2011, första crossfitpasset!

Idag är det en sådan där dag då inget har stämt, på jobbet har jag haft sådant jävla oflyt med ALLT! Mycket irriterande! Tappade jag någonting så hamnade det antingen i huvudet på mig själv. Drog jag i en spik så sprack allting, skulle jag då ta bort den brädan som gick sönder så gick allt annat sönder! Det blev snett. NJA! Inte riktigt så jag vill ha min dag!

Har än så länge, (hmm, en dag) följt mitt schema ( + kost ), utöver mina 2 månader som jag följt det så gott som möjligt, har faktiskt inte följt det till 100%, varför? För jag inte vill. Ibland vill jag trycka i mig en lite tallrik glass t ex! Men har hållit mig borta från godis. Även om glass kanske räknas som godis??
Idag var det i alla fall crossfit på schemat!

Frivändningar 30 st 35 kg
Burpees 30 st
Squats 30 st
x 5
46 min

Svettades som en galning kändes det som, men det syntes inte!
I morgon står det löpning på schemat. 10 km för att vara mer exakt. Hoppas på någonstans mellan 43-45 min denna gång! Vilket jag uppskattar att jag kommer hamna på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0