Nu kör vi igång!

De här får bara min träningsblogg nu framöver! Vet inte riktigt vad som hänt med den ordinarie sidan, men det går inte att ändra grafik, går inte att kommentera, går inte att ändra någonting!
Höll på att trassla med med den igår kväll, därav att jag inte postade något träningsschema. Men fick aldrig igång skiten. MEN, nu kommer det!
Måndag:

Crossfit:
30 st frivändningar
30 st burpees
30 boxjumps
x5 rundor på tid

Tisdag:

Löpning:

10 km

Onsdag:

Skivstångsfys 75 min med Friskis & Svettis
(Detta kommer jag bara köra fram till slutet av april och sen lägga in mer crossfitpass)

Torsdag:

Ki-Box 75 min med Friskis & Svettis

(Detta kommer jag bara köra fram till slutet av april och sen lägga in mer crossfitpass)

Fredag:

Crossfit:

20 st militärpress
20 st knäböj
20 st marklyft
x5 rundor på tid

Lördag:

20 st pull-ups
20 st bänkpress
20 st dips
x 5 rundor på tid

Söndag:

Spinning puls med Friskis & Svettis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0