Kostschema

Tränar man ordentligt så behöver man bra kost.
Kan väl inte säga att min kost är 100% och det vill jag inte att den ska vara heller! Med min ämnesomsättning så förbränner jag allt jag äter! Behöver inte ens träna för att behålla min vikt eller min form!
Inte vetenskapligt bevisat att just jag kan bara sitta inne och äta pizza varje dag utan att gå upp i vikt. Men så länge jag levt har det aldrig vart ett problem! Tror ärligt talat att jag kan äta t ex pizza dagligen utan att träna utan att gå upp i vikt!
Det är ju även viktigt att få i sig all den näring man kan få tag i. Så jag ligger på en kost med mycket proteiner, fett och kolhydrater!

Frukost: 500g milbona kvarg, ett rått ägg, linfrön, solrosfrön och hasselnötter
Mellanmål: 75g gram tonfisk, 1/2 dl keso, 2 ägg, 1/2 avokado
Lunch: Kycklingfilé/Laxfilé/Torskfilé/Fläskfilé/Oxfilé till Pasta/Ris/Potatis
Mellanmål: 75g gram tonfisk, 1/2 dl keso, 2 ägg, 1/2 avokado
Middag: Kycklingfilé/Laxfilé/Torskfilé/Fläskfilé/Oxfilé till Pasta/Ris/Potatis
Kvällsmål: Omelett / 100 gram cashewnötter



Här är ett ogräddat mattips
Mitten av ugnen
200°c
35 min
400 gram torskfile
100 gram räkor
Vispgrädde
Dill
Salt
Peppar
Servera med gärna med kokt potatis eller potatismos!
SUPERGOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0