6 april 2011.

Tisdagens löppass blev det mest framgångsrika löpningen jag gjort! Slog inte bara mitt personbästa utan jag har verkligen fått känna på hur det känns att springa den sista kilometern bara på vilja.
Med ett par lår som var stumma som ett par trädstammar, mjölksyra upp över öronen slog jag mitt personbästa med några minuter. Denna gång kom jag ner till 42 min och 45 sekunder. Jag är super nöjd!

Hade en medeltid per kilometer på 4.17 minuter. Men med mina stumma lår orkade jag inte hålla den snitthastigheten! Men det kändes bra. I alla fall på tanken att jag har "ont" (träningsverk) i hela kroppen från crossfiten från i måndags.

Därför har jag nu fått en liten tankeställare om jag ska lägga om mitt schema tills nästa vecka. Löpningen passade inte in så bra mellan crossfit och skivstångspasset jag ska på i kväll!


I ugnen ligger min torskfilé på lagning. Till den serveras ris och inget mer! Kanske lite sallad som jag kommer ställa mig och hacka senare i kväll i sådant fall. Lite grönt tar ingen skada i matlådan i morgon!

Kommentarer
Postat av: Annie

Haha feeeel, manikyr Patrik ;D det där var inte min fot.

2011-04-07 @ 16:38:17
URL: http://annienilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0