12 april 2011. Zoega: När du får oväntat besök!

Kom hem från powerwalken precis. Det var väldigt disigt ute och det känns som det kan bli nederbörd idag! Nu börjar man låta som en av dom som visar vädret på tv4.

Hade ett skönt tempo idag. Har lite känningar till skoskav på hälarna. Men mina järnfötter verkar stå emot allt i sin väg. Har inte haft skoskav på evigheter förrän nu. På spinningen så drog jag upp min tå! Men det är skit samma!
Nu ska jag iväg och jobba och efter jobbet blir det nog en löptur!


Mötte Lowisa ut idag. Båda blev väldigt chockade verkade det som, i alla fall jag. Har inte sett henne på evigheter och så möter man varandra klockan halv sex på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0